Jag föddes mer eller mindre på speedwaybanan. Det kan i alla fall inte gått lång tid mellan att jag föddes och första gången jag låg i vagnen på Kalvholmen Motorstadion. Pappa har varit engagerad inom speedway och Solkatterna under hela mitt liv. Så även jag. Och nu för tiden lägger jag extremt mycket timmar åt Solkatterna.
Det är mitt och Crilles andra hem. Så glädjen när vi i år blev Allsvenska mästare som gått helt obesegrade genom hela säsongen, är obeskrivlig!
Den kvällen jobbade jag på under matchen, så ingen tid för fotografering fanns. Men här kommer lite bilder från i våras när laget tränade tillsammans för första gången.