Återkommande kunder är bland det finaste som finns. Jag får lära känna dem mycket mer och uppleva saker ur deras liv. Malin och Per är en sån kund. Framförallt Malin. Jag har fått vara med på syskonfotografering dop, kärleksfotografering, och gravidfotografering. Och jag älskar alltid att träffa dem och bilderna blir alltid så fina. Den här fotograferingen är en av mina favorit genom tiderna. För det var så vackra miljöer, de ställde upp mina kreativa infall och de är så fina med varandra. Tack Malin och Per för det!