En helt magiskt fin dag i juni hade jag en familjefotografering med Lydia, Peter, Millie & Hayden i Sankt Anna. Sommaren var så där vacker som den bara kan vara runt midsommar. Och jag har lite svårt att veta vad jag ska skriva om den här familjen förutom att jag tycker om dem väldigt mycket. Hayden och Millie råkar ju bara vara bland de coolaste ungarna som finns. Talangfulla. Och trevliga. Det blir nog så när man har två coola, talangfulla och supertrevliga föräldrar.
PS. Jag älskar att titta-fram-bakom-trädet och bära-varandra-på-ryggen bilderna har blivit tradition med familjen Johansson :-)