Peter har varit en enorm inspiration för mig enda sen 2007. Så klart hans röst som är bland det bästa vi har. Men också att han är en sån människa som tar sig fram genom att vara snäll. Och när han firade 20 år på scenen ville jag så klart vara där för att föreviga det. Och vilken kväll!! Han bjöd på allt och det var så kul att få höra berättelser från hans tid på scenen. Hoppas jag fortfarande håller på med det här när han firar 40 år ;-)